Vyhledávání

K.T.S

Traktorové vyvážecí vleky a hydraulické ruky

kts-vl2.jpg

V následujících řádcích se dočtete o hlavních rysech konstrukce traktorových vleků k vyvážení dřeva a o hydraulických rukách. Určitě zde naleznete mnoho užitečných informací.

Důraz na zákazníka

Jsme vždy zaměřeni na požadavky zákazníků při konstrukci a vývoji našich výrobků. Více než 1500 našich zákazníků je pravidelně dotazováno na zkušenosti s našimi výrobky. Díky odpovědím našich zákazníků získáváme cenné podněty a myšlenky pro konstrukci našich strojů. Na tomto základě jsme vyvinuli a vyrobili K.T.S. traktorové vleky a hydraulické ruky.

Vy provádíte finální rozhodnutí jakožto budoucí uživatel daného produktu. My bychom Vás rádi viděli jako dalšího spokojeného zákazníka a vlastníka výrobku od firmy K.T.S.


Pracovní podmínky v lese jsou náročné. Kombinace kvality a mohutnosti konstrukce K.T.S. vyvážecích vleků jsou Vám zárukou Vaší nejlepší výkonnosti. Středový nosník z profilového materiálu 180x180 mm, předimenzované čepy řízené oje, silné bogie a osy kol společně zaručují dlouhověkost vyvážecího vleku. Vysoká světlost a vysoká kola snižují riziko poškození od pařezů či kamenů. K.T.S vyvážecí vlek 10,0t.

kts-vl1.jpg

K.T.S. hydraulické ruky a K.T.S. vyvážecí vleky jsou navrženy jako kompletní sestava. Každý pohyb, každé naložení dřeva kleštěmi zatěžuje každou část vleku. Proto je část zatížení přenášena na zem přímo přes podpěrné nohy, které neslouží pouze pro udržení stability. Tím dochází k odlehčení a zmírnění působení sil na hydraulickou ruku a rám. FEM –Finite Element Method je desinerskou metodou, která zaručuje, že všechny části hydraulické ruky a podvozku k sobě správně patří nejen tvarem, ale i pevností a materiálem. Co je levnější – vyvážecí vlek s perfektní konstrukcí a dlouhou životností či hobby vlek? Další důležitým parametrem při konstrukci jsou vztahy a působení sil nejen při nakládání a skládání, ale i při jízdě s plným nákladem a to nejen po rovných cestách. Stress, který působí na oj, řízení, rám, bogie atd., je obrovskou zátěží pro všechny komponenty. Proto K.T.S používá AutoCad pro navržení konstrukce a současně kontrolu FEM analýz. Právě proto můžete věřit vaší investici do K.T.S. vyvážecích vleků a hydraulických rukou s vědomím, že se nejedná o investici na jeden nebo dva roky. Plný náklad na K.T.S. vyvážecím vleku 11,0t.

Dva v jednom – jednoduché řešení pro samostatné použití hydraulické ruky

K.T.S. věří, že je výhodou pro uživatele mít možnost rychle a snadno namontovat h. ruky na tříbodový závěs. Hydraulickou ruku tak můžete využít pro zvedání břemen na stavbě, rovnání sortimentů na skládkách po ruční manipulaci atd.

K.T.S si zakládá na kvalitě svých výrobků, proto používá nejlepší komponenty

Tělo otoče je místem, kudy procházejí všechny síly. Proto je otoč na hydraulických rukách tak vysoká. Celková výška mezi horním a dolním pouzdrem je 290 mm. Čím větší vzdálenost mezi pouzdry, tím větší je odolnost při manipulaci s těžkými břemeny. Porovnejte otoč K.T.S s jinými!

4 Celá otoč s hřebeny je velice mohutná a silná. Položení hadic otoče a délka hřebenů umožňují otáčení hydraulické ruky o 370 stupňů.

Celá otoč je švédským výrobkem z oceli těch nejlepších parametrů

kts-vl3.jpgkts-vl4.jpg

Síla použitého materiálu na otoči je stejně jako u všech nosných částí testována FEM analýzou. Naším přáním je dlouhodobá spokojenost s výrobky K.T.S. FEM analýza slouží nejen k vhodnému navržení komponentů dle požadavků na pevnost, nosnost, pružnost atd. ale dokáže i simulovat vývoj únavy materiálu. To vše slouží k předejití možných komplikací po delším používání. Při výrobě je myšleno nejen na výdrž, ale i na Vaši bezpečnost.

Jsme pyšní na to kolik zákazníků si od nás kupuje naše otoče a montuje je na svoje hydraulické ruky.

kts-vl7.jpgkts-vl8.jpgkts-vl9.jpg

Velikost sil, které působí na rám, oj, nápravy a kola při plném naložení trajleru a ještě při nakládání jsou obrovské. Doporučujeme se podívat jak jsou konstruovány právě nosné části. Pro Vás jako pro vlastníka je velice důležité tyto části posoudit, aby jste si byli jisti bezpečností vašeho stroje.

Všechny čepy na K.T.S. hydraulických rukou jsou opatřeny pouzdry, které umožňují snadné mazání a tím i delší životnost. Rovněž jsou všechny čepy zajištěny proti otáčení.

K.T.S. „komfortní kloub“ skvěle zlepšuje práci a je na všech modelech 16 „Komfortní kloub“je přídavný kloub, který zlepšuje dosah hydraulické ruky. Proto má hydraulická ruka větší dosah ke sloupu. V porovnání s jinými výrobci není nutné při nakládání přechmatávat kládu při rovnání na ložné ploše vleku.

kts-vl17.jpgkts-vl18.jpg

„Komfortní kloub“ rovněž umožňuje zdvih klád v těsné blízkosti traktoru. Hydraulické ruce K.T.S. mají otoč 370 stupňů což umožňuje dosah i před traktor. Všechny čepy jsou dimenzovány, tak aby zvládly těžké náklady. Ve všech kloubech jsou pouzdra či ložiska. Všechny funkce jsou dvousměrné, což umožňuje použít hydraulickou ruku k menším výkopovým pracím. Rovněž je možné zpět narovnat převržený trajler zpět na kola.

„Komfortní kloub“ zjednodušuje práci s krátkými výřezy. Ty je možno rovnat hned za ochranou síť bez nutnosti přechmatávání. Velký dosah po celé ložné ploše je výhodný při vyvážení větví, slámy, sena atd.

kts-vl21.jpgkts-vl15.jpg

K.T.S. hydraulické ruky mají nejen dobrou manévrovatelnost, ale i obrovskou sílu. Díky otoči s 370 stupni otáčení a naváděnou ojí dokážete sáhnout i před kabinu. Důmyslná konstrukce zlepšuje práci a zvyšuje spolehlivost.

Tažné oko ze speciální oceli je zárukou pevného a spolehlivého připojení k traktoru.

kts-vl11.jpgkts-vl14.jpg

Vinutí hadic a jejich ochraně proti prodření byla věnována specielní péče. Kloub mezi rameny je velice exponované místo a proto zde jsou hadice vedeny vnitřním prostorem.

Vnitřní část teleskopu u hydraulických ruk 6,3m, 6,7m a 7,5m se pohybuje po nastavitelných kluzných podložkách pro snížení tření a zmenšení vůle pohybu. Připojení hydraulické ruky na tříbodový závěs společně s hydraulickými podpěrami jsou standardem

Spojení mezi hydraulickou rukou a vozem může být kritickým místem. Proto je důležité řešení, které zamezuje opotřebení po delším čase užívání. U K.T.S. je tento spoj řešen osmy šrouby M20! Použití šroubů je lepší v porovnání se zajišťovacími kolíky. Adaptér pro tříbodový závěs je ze svařence, který má tvar boxu. Díky tomu je schopen lepšího přenosu sil do podpěr či podvozku.

Pístnice řízení vleku jsou velice dobře chráněny. Širší dolní plát dokonale překrývá pístnice a zamezuje poškození ze spodu. Řídící kloub je umístěn těsně před uložením hydraulické ruky. Proto je možné navádět vlek o ±40 stupňů.

kts-vl15.jpgkts-vl26.jpg

„Krabicová“ konstrukce kyvné nápravy s prodlouženým čepem dovolují náklon +/-30 stupňů. Klanice se mohou volně otočit v případě zachycení ze strom.

Nadvádění Vám pomáhá snížit riziko poškození okolních stromů a pomáhá navést přívěs do ideální stopy.

Všechny hydraulické pístnice jsou uloženy z horní strany a hadice jsou ukryty uvnitř ramen. Ochranou pístnic a hadic omezujeme jejich poškození a tím snižujeme náklady.

kts-vl27.jpgkts-vl29.jpg

Odpojení hydraulické ruky a připojení na tříbodový závěs je jednoduché

Připojení hydraulické ruky na tříbodový závěs společně s hydraulickými podpěrami jsou standardem. K.T.S vyvážecí vlek 8,5t Zvedneme vyvážecí vlek pomocí podpěr nad hák. Uvolněte pojistku a popojeďte cca 20 cm vpřed. Není potřeba odpojovat hadice či sundávat rozvaděč. Zasuňte podpěry a položte vůz na zem. Zacouvejte traktorem a připojte hydraulickou ruku na tříbodový závěs. Vyndejte šrouby spojující hydraulickou ruku s vozem (Na obrázku je starší model 8,5t, který se již nevyrábí.)

Hydraulická ruka je nyní umístěna na traktoru a může být kamkoliv převážena. Rozvaděč je vybaven „plovoucí pozicí“pro otoč i pro hlavní rameno

Připojení hydraulické ruky na tříbodový závěs společně s hydraulickými podpěrami jsou standardem.

 

 

Specifikace vyvážecích vleků K.T.S.
   
Popis Vlek 7.0t Vlek 8,5t Vlek 10,0t Vlek 11,0t 10,6 -dvojitý rám
Maximální náklad 7 8,5 10 11 10,6
Standardní h.ruka 5,4m 5,3m 6,4m 6,7m 6,4m
Průřez ložnou plochou (m2) 1,25 1,8 2,35
Box na nářadí Za příplatek Standard
Ochranná síť Standard
Výška klece (mm) 1100 1400
Výška klanic (mm) 1100 1400
Dělící klanice pro sortimenty Za příplatek
Počet párů klanic 2 3 4
Vyklápěcí podpěry Standard
Teleskopické podpěry Za příplatek
Nadvádění oje Standard
Množství pístnic řízení 1 2
Max. úhel zatáčení 40 stupňů do obou stran
Tažné oko pro tažné zařízení
Průměr čepu řízení 50 mm 70 mm
Výkyv bogie 30 stupňů 30 stupňů
Rozchod 1622
Pneu/standard 11,5/80x15,3 (10) 400/60x15,5 (14) 400/60x15,5 (14)
Brzdy Za příplatek  
Páteř rámu 140x140x5 mm 180x180x6 180x180x8mm 180x180x10mm 20x100x8mm
Hřídel k uložení kol 60x60mm 70x70mm 80x80 mm
Šířka spodní části ložné plochy 890 mm 910 mm
Šířka horní části ložné plochy 1 648 mm  
Délka ložné plochy základní 3 600 mm
Celková délka 5 526 mm
Celková šířka 2 050 mm
Šířka v místě kol u standard. Kol 1 870 mm 2 027
Celková výška cca 2550 mm cca2 550 mm cca 2 850 mm cca 2 650 mm
Světlost 537 557
Min výkon traktoru min 40 hp min 65 hp 85 hp 85 hp 85 hp
Hmotnost vleku 1 621 2 391 2 609 2 840 2 609
Hmotnost bez h.ruky 810 1 360 1 495 1 555 1495
Podpěrná noha Za příplatek
Specifikace hydraulických ruk K.T.S.
Popis S 5,4m 5,3m 6,8 m 6,7m 7,5m Z 6,1m
Komfortní kloub Ne Ano/ Standard
Teleskop Ne 1,2m 2,0m 1,2m
Hrubý zdvihový moment h.ruky 2,5 t/m 3,5 t/m 5,0 t/m
Velikost kleští 0,18 0,21
Rotátor 750 Nm
Hydr. Poděry při prodeji s vlekem Ano/ standard
Teleskopické podpěry Extra výbava
Výklopné podpěry na daptéru pro 3 bod hydraulické podpěry standard
Pístnice otoče 4
Úhel otoče 370 stupňů
Otočný moment 5,4 kNm 10,4 kNm 13.0 kNm
Výška uložení otoče 280 mm 290 mm
Počet sekcí rozvaděče 7 8
Ovládání 7 páček 1+1 funkce na páce + 4 malé
Plovoucí poloha Ne Na dvou funkcích - otoč a hl. rameno
Doporučené množství oleje 15-50l/min 20-60 l/min
Tlak systému 175 bar
Maximální tlak 220 bar
Samostatná pumpa na v. hřídel Ne Extra výbava
Uložení čepů v pouzdrech Ano/ standard
Hmotnost + rotátor, kleště, adapt. 561 kg 751 kg 834 kg 992 kg 1059 kg 950 kg
Hmotnost adaptéru Ne 280 Ne
Hmotnost kleští 76 kg 83 kg
Užitná zdvihová hmotnost (čistý zdvih včetně kleští, rotátoru a závěsu) ve vodorovné pozici
Hmotnost kleští je 83 kg, rotátor 17, závěs 2 kg celkem 102 kg - nutné připočíst!!
Model 1,0m 2,0m 3,0m 4,0m 5,3m 6,0m 6,4m 6,7m 7,0m 7,5m
5,3m 2 520 1 840 1 100 844 524          
6,4m 2 500 1 820 1 112 824 504 360 330      
6,7m 3 575 2 603 1 590 1 178 721 505 472 426    
7,5m 3 565 2 593 1 580 1 168 711 495 462 416 351 243

 

Užitná zdvihová hmotnost (čistý zdvih včetně kleští, rotátoru a závěsu) ze země
Hmotnost kleští je 83 kg, rotátor 17, závěs 2 kg celkem 102 kg - nutné připočíst
Model 1,0m 2,0m 3,0m 4,0m 5,3m 6,0m 6,2m 6,6m 7,0m 7,4m
5,3m 2 720 1 520 1 132 761 432          
6,4m 2 700 1 500 1 112 741 412 319        
6,7m 3 861 2 174 1 590 1 060 589 456 442 406    
7,5m 3 851 2 164 1 580 1 050 579 446 432 396 331 223

Poptávkový formulář